سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جکی از من و پسرم علی... (چهارشنبه 88/7/8 ساعت 10:18 عصر)

یه جک بد بگم؟؟

میگم

ولش کن هر چه باداباد

هر روز صبح  که می خواستم برم درس وقتی می رفتم بیرون و موتورم را روشن
می کردم علی آقا پسر بزرگم (2 سالشه)می امد بیرون و گریه و زاری که من را
هم ببر و خلاصه این شده بود کار هر روز ما خیلی وقتها  هم وقت نمیشد ببرم
بگردونمش و بیارم بذارم خونه

مونده بودم خدایا چه کنم

فقط در یه صورت اجازه میداد من برم اون هم وقتی بود که می گفتم :بابا جان می خوام برم(ببخشید گل به روتون)دستشویی بیخیال میشد و اجازه میداد

وخلاصه هر روز صبح یا دروغ می گفتم که بابا می خوام برم دستشویی یا اینکه  اجبارا می رفتیم ...

این شده بود کار هر روز ما

از قضا یه دختر بچه خیلی خوب و شیطون تو همسایگی ما هست که میاد و با علی بازی می کنه به اسم زهرا

یه روز که هوا خیلی سرد بود تو قم و صدای زهرا از بیرون می امد دیدم علی در خونه را باز کرد بره تو حیاط!!!

گفتم علیییییییییییییییی

کجا؟؟

گفت بابا دستشویی_(...ش)

گفتم خب بابا معرفت حکم می کنه که بذارم بری. برو

رفت و بعد از ده دقیقه دیدم نیامد و خبری ازش نشد

رفتم بیرون دیدم  دستشویی کسی نیست و

به به آقا رکب زده به ما و کلک خودمون را به خودمون زده و  رفته بیرون و سرگرم بازی با زهرا است

خنده ام گرفت دیدم دروغ کوچک و بزرگ نداره هر روز باشه میخوری

جالبش اینجاست

بهش گفتم علی کجایی؟چیکار می کنیی؟؟؟

بچه فکر نمیکرد اینجا آخرشه و قراره دستش رو بشه

دوباره به من گفت بابا دستشویی(....ش)

پیام داستان:

یک اصل روانشناسی است میگه

محال است غلط زندگی کرد و صحیح  تربیت کرد





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 74 بازدید
    بازدید دیروز: 60
    کل بازدیدها: 688197 بازدید
  • ?پیوندهای روزانه
  • درباره من
  • فهرست موضوعی یادداشت ها
  • مطالب بایگانی شده
  • موضوع درباره امام زمان
    رضایت از خدا و از زندگی
    شرح دعای صحیفه
    شهدا از دیدگاههای مختلف
    امام سجاد و سختیهای بزرگ
    امام سجاد و جدش رسول الله
    امام سجاد و پناه به خدا
    امام سجاد و روز شب
    امام سجاد و فرشتگان
    حکایات هاشمی نژاد-400حکایت
    حکایات فاطمی نیا-100 حکایت
    حکایات استاد دانشمند-120 حکایت
    حکایات شیخ احمدکافی_60حکایت
    حکایات انصاریان_120حکایت
    حکایات مرحوم فلسفی_ 45حکایت
    حکایات شهید دستغیب_ 50 حکایت
    متن حکایات علامه حلی_10حکایت
    متن6حکایت از شیخ صدوق
    متن حکایاتی از شیخ عباس قمی_ره
    متن حکایات شیخ مرتضی انصاری
    وصال یار(1)
    وصال یار(3)
    وصال یار(2)
    وصال یار(4)
    وصال یار (5)
    وصال یار (6)
    یقین و محبت (1)
    یقین و محبت(2)
    یقین و محبت (3)
    یقین و محبت (4)
    هیئت علیه هیئت
    ملکوت انسان (1؛2؛3)
    مکتب عشق
    آسمانی شدن
    جهاد علمی
    توبه
    اخلاق کریمان
    موفقیت و سعادت
    متفرقه ها-مهم
    دید ما نسبت به مردم
    عمل به فرهنگ شهادت
    لینک ارگانهای مختلف و مراکز گوناگون
    هر چه می خواهد دل تنگت بپرس
    دانلود شبهات وهابیت و مسائل مربوطه
    فتاوای خنده دار و مستند وهابیها
    حکایت مختلف شخصیه دیدن داره ها
    تصاویر موضوعی
    افتخار خدمت به مردم(1؛2؛3)
    حرف حساب اینجاست...
    دانلود سخنرانی های حضرت امام خمینی
    منبر های آقای فاطمی نیاء-72 منبر
    منبر های آقای دانشمند
    منبر آقاتهرانی
    منبر آقای صدیقی
    منبر علامه مصباح یزدی
    منبر مرحوم فلسفی
    منبر مرحوم کافی
    منبر استاد مردانی
    منبر حجه الاسلام هاشمی نژاد
    پیرامون امام زمان-آیه الله ناصری
    طب قرانی-استاد خدادادی
    طب اسلامی -دکتر روازاده
    شخصی هاش این توست
    اخلاق(آقا تهرانی)
    شیعه...
    عکسها به سلیقه من...
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  • لوگوی دوستان من
  • آهنگ وبلاگ من
  •